نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رمزگشایی ماجرای كیتا بالده و یوونتوس

رمزگشایی ماجرای كیتا بالده و یوونتوس

 

عكسی با نشانه‌های معنادار؛ جمله‌ای شبهه‌دار و نزدیك شدن به تحقق شایعات دو ماه اخیر. اینها همه رمزگشایی است كه توتو اسپورت در شماره امروز خود آن را ارسال پالس از سوی این بازیكن دو رگه اسپانیایی ― سنگالی لاتزیو برای محلق شدن به جمع شاگردان مكس الگری تعبیر كرده است.

 

این بار اولی نیست كه كیتا بالده مهاجم 22 ساله بیانكوچلستی‌ها در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با پست‌های مبهم و رازآلود فالوئرهایش را غافلگیر می‌كند. ستاره سیه‌چرده‌ی عقاب‌های پایتخت پس از درخشش در این تیم، هواخواهان فراوانی پیدا كرده است و این خبر نیز چیز جدید و عجیبی به حساب نمی‌آید.

 

هرچند قرارداد او تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد و بر خلاف بازیكنان دیگر لاتزیو كه وضعیتی مشابه او داشتند تا این لحظه حاضر نشده اقدامی برای تمدید قراردادش انجام دهد اما آنها كه «روبرتو كالندا» مدیربرنامه‌هایش را می‌شناسند از مذاكرات بدون جنجال و بی سر و صدای او با مسئولان یووه خبر دارند و این موضوع را مهم‌ترین دلیل برای استمرار وضعیت ابهام‌آمیز بالده در لاتزیو و كمتر از دو هفته مانده به آغاز رقابت‌های این فصل سری آ می‌دانند.

 

اما این همه ماجرا نیست؛ مدیربرنامه‌ گزیده‌كار و مرموز «خوان خسوس» و «مایكون» برزیلی آنقدر تجربه دارد كه تنها دلخوش وعده‌ها و پیشنهادات جوزه‌په ماروتا نماند. كالندا این روزها جلسات مختلفی را با رابطین باشگاه‌های اینتر و ناپولی برگزار كرده و حتی شنیده‌ها حاكی از سفر او به بریتانیا و رسیدگی به درخواست‌ و پیشنهاد دو تیم از لیگ جزیره نیز است.

 

 

با همه اینها اما به نظر می‌رسید پدیده و استعداد نوظهور لاتزیو بیشتر مایل است تا فوتبالش را در میان غول‌های تورین ادامه دهد تا اینكه رمزگشایی جدیدترین پست او در صفحه اینستاگرامش بر وجود این علاقه قلبی صحه گذاشت.

 

كیتا بالده با به اشتراك گذاشتن عكسی كه در آن با لباس شخصی و نه لباس ورزشی لاتزیو روی پلكان خانه‌ای نشسته و به فكر فرو رفته است یكبار دیگر توجهات را به خود جلب كرده است! اما بیش از اهمیت عناصر ذكر شده؛ نكته قابل توجه لوگوی ناشناس و سیاه و سفیدی است كه بر روی تی‌شرت و كلاهش دیده می‌شود و نوشته‌ای كه در زیر این تصویر به این مضمون نوشته شده است: «هرگز برای رسیدن به هدفت (پیروزی) تسلیم نشو، به دست آوردن چیزهای بزرگ به زمان نیاز دارد. »

 

در روزگاری كه بسیاری از بازیكنان سرشناس با انتشار پست‌های مختلف در صفحات اجتماعی‌شان به صورت مستقیم و با شیوه‌های گوناگون با هوادارانشان صحبت و گاهاً برنامه‌های كوتاه و بلند مدت‌شان را رونمایی می‌كنند، شاید این پست كیتا بالده نیز همان راهی را كه به عنوان مثال «نیمار» در چند هفته گذشته طی كرد، بپیماید.

 

به قول یكی از هم‌تیمی‌های صمیمی بالده در لانزیو او حتی اگر در روزهای آتی به یووه نپیوندد، تابستان سال آینده قطعاً تورین قاطعانه‌ترین مقصد او برای ادامه ماجراجویی در دنیای فوتبال خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: